Promocja Polski. Jak pokazać naszą historię w dźwięku?
- Jeśli chcemy promować polską kulturę na świecie trzeba to robić w sposób, który sprawdził się już w innych krajach, czyli m.in. w formie podcastów - tłumaczył John Beauchamp z portalu Culture.pl
John Beauchamp i Beata Kwiatkowska w CzwórceFoto: Magdalena Żelazowska/Czwórka
Tytuł |
Historia zamknięta w podcastach. |
Prowadzący |
Beata Kwiatkowska |
Opis |
Historia niedźwiedzia Wojtka, nieistniejące miejsca w Warszawie, eksperymentalne dźwięki Eugeniusza Rudnika - to tylko niektóre tematy podcastów przygotowanych przez Instytut Adama Mickiewicza, a udostępnianych na portalu Culture.pl. To momenty, które na stałe weszły do współczesnej - także polskiej - popkultury. - Materiały o Zbigniewie Relidze, czy Ryszardzie Kuklińskim - wymieniał John Beauchamp. - Przygotowując je myślimy o nich, jak o treści, której ktoś będzie słuchał. Zazwyczaj ludzie słuchają podcastów w drodze do pracy, a to trwa - jak wynika z badań - około pół godziny.
Jak przedstawiać polską historię w formie podcastów? Dlaczego ten sposób prezentacji i promocji polskiej kultury się tak świetnie sprawdza? O tym w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki. W programie posłuchaliśmy także fragmentów nagrań, które promować mają Polskę za granicą.
***
Tytuł audycji: Pasjonauci
Materiał przygotował: Mateusz Gołębiewski
Data audycji: 30.06.2018
Godzina audycji: 11.07
kd
|
Goście |
John Beauchamp |
Playlista |
|
Tagi |
|